Årets bästa dag!
- William Frödén
- 22 maj
- 1 min läsning

Vilken fantastisk dag vi fick tillsammans på årets motorträff! Vädret visade sig från sin bästa sida med strålande sol, härlig stämning och massor av fina fordon att titta på.
Det var otroligt roligt att se så många besökare, entusiaster och utställare samlas för en dag fylld av gemenskap, motorintresse och trevliga möten. Självklart bjöds det även på grillad korv som uppskattades av både stora och små.
Vi vill rikta ett stort tack till alla som kom och gjorde dagen så lyckad. Tack för ert engagemang, era fina fordon och den härliga stämningen ni bidrog med.
Vi ser redan fram emot nästa gång!
.png)

